DYDAKTYKA ogóLNA |
Sylabus
Udostępnione materiały: Od szkół dydaktycznych przez tok nauczania do procesu nauczania-uczenia się Skuteczność procesu nauczania-uczenia się Treść nauczania, program i plan Metody nauczania - por. zajęcia z metodyki
Dodatkowe zadania do wykonania, także indywidualnie dla osób na IOS: 1. Wypracowanie na podstawie własnych doświadczeń: "Jak się uczyć?" (X) 2. Opracowanie w grupie jednego z dydaktyków (J.J. Rousseau, J.H. Pestalozzi, J.F. Herbart, J. Dewey, C. Freinet, G. Kerschensteiner, M. Montessori) (X) 3. Esej "Ja, przyszły nauczyciel" (XI). 4. Opracowanie w grupie i prezentacja na forum jednej z podstawowych zasad dydaktycznych (XII). 5. Przygotowanie (pisemne i ustne) opowiadania i pogadanki (temat indywidualnie uzgodniony z wykładowcą) (I).
|